„Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia”

poniedziałek, 18.12.2017 11:00 254 0

Umbrella Consulting Sp. z o.o. w partnerstwie z Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. i Beta Consult Bohdan Turowski oraz z 7. jednostkami samorządu terytorialnego z województwa dolnośląskiego: 

Gminą Miejską Wałbrzych
Gminą Gryfów Śląski
Gminą Lubomierz
Gminą Mirsk
Gminą Miejską Piechowice
Gminą i Miastem Lwówek Śląski
Gminą Wleń

realizuje projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego pt.:

„Samorząd najwyższej jakości – od administrowania do współrządzenia”

Celem projektu jest poprawa warunków do prowadzenia działalności gospodarczej w 7 JST grupy docelowej poprzez działania nakierowane na podnoszenie jakości i efektywności usług administracyjnych w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami.
Okres realizacji projektu 1 października 2016 do 31 marca 2018.

Wartość projektu: 1 582 800,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 1 333 983,84 zł
Wkład własny: 248 816,16 zł

PROJEKT PRZEWIDUJE WSPARCIE DLA:

195. pracowników jednostek samorządu terytorialnego z województwa dolnośląskiego
7. jednostek samorządu terytorialnego z województwa dolnośląskiego

REALIZOWANE ZADANIA:

  • Elektronizacja procesu obsługi podatkowej w obszarze podatków i opłat lokalnych
  • Wdrażanie rozwiązań zarządczych w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji kadr JST w obszarze podatków i opłat lokalnych
  • Wdrażanie rozwiązań poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji i poprawa obsługi klienta w zakresie zarządzania nieruchomościami
  • Doskonalenie kompetencji kadr w obszarze nieruchomości komunalnych
  • Wsparcie JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości oraz elektronizacji procesu świadczenia usług w obszarze zarządzania nieruchomościami

PLANOWANE EFEKTY:

  • 7 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożą rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców oraz w obszarze zarządzania nieruchomościami.
  • 20% przyrost punktacji dla urzędów w wyniku samooceny CAF 2 w stosunku do samooceny nr 1
  • Min. 150 pracowników jednostek samorządu terytorialnego, którzy podniosą kwalifikacje w ramach specjalistycznych szkleń
Dodaj komentarz

Komentarze (0)