Jak zdobyć dofinansowanie na usuwanie azbestu

czwartek, 7.12.2017 12:00 1103 0

W związku z możliwością otrzymania przez Gminę Głuszyca dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na dofinansowanie działań związanych z usuwaniem azbestu Burmistrz Głuszycy ogłasza nabór wniosków do realizacji projektu dotyczącego usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Głuszyca. Nabór wniosków odbędzie się w terminie  do dnia 15 stycznia 2018 r.

Dofinansowaniem objęte będą koszty związane z: demontażem i zabezpieczeniem, transportem oraz unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest. Dofinansowanie nie będzie obejmować kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych. O dofinansowanie ubiegać się mogą: osoby fizyczne, rolnicy, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, wspólnoty mieszkaniowe itp.

Dofinansowanie realizowane będzie w wysokości do 85% kosztów kwalifikowanych. Pozostałe koszty zadania w wysokości 15% pokrywa wnioskodawca, który ubiega się o udział w w/w Projekcie. Kwota dofinansowania wyliczana będzie na podstawie  rzeczywistej ilości odpadów potwierdzona kartą przekazania odpadu.

Usunięcia i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest dokona wykonawca wybrany do realizacji tego zadania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).  Z wykonawcą Gmina Głuszyca zawrze stosowną umowę po przyznaniu Gminie środków finansowych z WFOŚiGW.

Prace będą wykonywane w terminie: lipiec - sierpień 2018 r.

Wniosek i informacji o wyrobach zawierających azbest dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Głuszycy: www.bip.gluszyca.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Głuszycy w pokoju nr 1. Bliższe informacje można także uzyskać pod numerem tel. 74 88 66 740.

Do pobrania:

- wniosek

Dodaj komentarz

Komentarze (0)