Projekt edukacyjny „Góra matematyki” z nagrodą Fundacji mBanku

czwartek, 22.6.2017 17:17 423 0

Szkoła Podstawowa nr 3 w Głuszycy wzięła udział w IV edycji konkursu grantowego w ramach programu "mPotęga" i otrzymała dofinansowanie z Fundacji mBanku w wysokości 5.000 zł na realizację dodatkowych zajęć matematyki w nowym roku szkolnym i zakup pomocy naukowych.

Projekt edukacyjny „Góra matematyki”  opracowany przez nauczycielkę matematyki Annę Chmielewską został wybrany jako jeden z 15 najwyżej ocenionych projektów (spośród 771 zgłoszeń) i powalczy jeszcze o Nagrodę Publiczności (5 tys.)! Szkoła może otrzymać dodatkowe 5 tys. na popularyzację matematyki wśród młodych ludzi. Głosowanie internetowe trwa do 7  lipca 2017 r.! Zachęcamy, aby przejść do strony głosowania, kliknąć w link: https://mpotega.pl/glosowanie/,  zarejestrować się i oddawać codziennie jeden głos na nasz projekt! Zwolenników edukacji przez zabawę, pasjonatów nauk ścisłych,  wierzących w niebanalne i skuteczne uczenie matematyki  PROSIMY O WSPARCIE!

O projekcie "Góra matematyki" można przeczytać na stronie internetowej szkoły: http://szp3gluszyca.szkolnastrona.pl/

- Nowy rok szkolny rozpoczniemy z nowym projektem edukacyjnym! Będziemy stosować nowe metody przekazywania wiedzy matematycznej; wciągniemy młodzież w aktywny proces wykorzystywania wiedzy poprzez pokazanie praktycznych zastosowań matematyki! Łamigłówki, rajdy piesze po górach dla dzieci, rodziców, dziadków, gry terenowe, turniej wiedzy, tworzenie map, makiety,  filmików i wiele innych – tak może wyglądać nauka matematyki! – mówi Anna Chmielewska.

„mPotęga” to program grantowy, który popularyzuje matematykę wśród młodych ludzi i pokazuje im, że matematyka to świetna przygoda i przydatna w codziennym życiu umiejętność. Program ma także zachęcić nauczycieli, rodziców i pasjonatów matematyki do przezwyciężenia rutyny i schematów w nauczaniu tego przedmiotu. Liczymy, że pokazanie matematyki w kreatywny, atrakcyjny sposób będzie impulsem do wprowadzenia dzieci i młodzieży w przyjazny świat matematyki i logiki. 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)